Shortlist SAN Next Merkenbouwer 2020

Shortlist SAN Next Merkenbouwer 2020

Shortlist bekend SAN Next Merkenbouwer 2020

Vorig jaar werd het SAN bestuur in het kader van het thema (WERK AAN JE MERK) geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet. Zij zijn immers de toekomst van ons vak. Daarvoor heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) was direct enthousiast om dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vorm te gaan geven.

Criteria SAN Next Merkenbouwer
Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.

De jury SAN Next Merkenbouwer is verheugd om de 3 kandidaten van de Shortlist 2020 bekend te maken, in alfabetische volgorde:

  • Colette de Beaumont (Koninklijke Auping)
  • Kasper Figee (Zeeman)
  • Els Versluis (Wessanen)

Op maandag 10 mei 2021 vindt bij Top of Minds in Amsterdam de jurering van de drie Shortlist kandidaten plaats. Na de presentaties van deze drie genomineerden en een plenaire discussie, wordt er direct gestemd. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Livestream uitzending vanuit Studio 21: de Uitreiking SAN Accenten 2020, 27 mei 2021, 16.30 uur.

De jury SAN Next Merkenbouwer 2020

Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert (foto)

Vijf juryleden:

Top of Minds, Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2019, Marc Oosterhout, SIRE
Consistent Accent 2019, Renée Ras, ASN Bank
Next VEA Legend, Baba Touré, Founder Hammerfest
SAN bestuur/KPN, Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken