Shortlist bekend SAN NKOTB 2016

Shortlist bekend SAN NKOTB 2016

Dit is het derde jaar dat de Stichting SAN de verkiezing organiseert van de nieuwe generatie bureaus samen met de initiatiefnemers B&BA en FONK. Op de inspirerende jurymiddag bij B&BA in Vreeland, dinsdag 28 maart jl. zijn de 15 Longlist kandidaten allemaal kritisch bekeken en besproken door de leden van de Hoofdjury SAN NKOTB 2016. Hieruit volgt de volgende Shortlist. Shortlist alfabetisch van zes genomineerde bureaus:
  • Capitola Digital
  • GOSPOOKY
  • Goud Uberconnected
  • Lifehunters
  • Tosti Creative
  • Wunder
Van Shortlist naar Finalist De 6 kandidaten/bureaus van de Shortlist, presenteren zich op 9 mei a.s. voor de Hoofdjury en de SAN Vakjury. Zij kunnen gebruik maken van een coach, de volgende vakgenoten stellen hun kennis hiervoor belangeloos beschikbaar: Wim Andrea, Fred Moolhuijsen en Ronald Voorn. De SAN Vakjury wordt gevormd door juryleden van de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Gedurende deze middag wordt bekend gemaakt welke 3 bureaus doorgaan als Finalist en de uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de uitreiking SAN Accenten 2016 op donderdag 1 juni a.s. in Studio 21 te Hilversum. De Hoofdjury Onder leiding van de onafhankelijke juryvoorzitter Guda van Noort in het dagelijks leven directeur van het SWOCC en Assistent Professor aan de UVA bestaat uit:
  • Winnaar voorgaand jaar: Anneke Schogt, IMA | Influencer Marketing Agency
  • Twee externe deskundigen: Rob Benjamens, B&BA en Lucy van der Helm, SIRE
  • Twee vanuit vakmedia: Nicolette Hulsebos, FONK en Ronald ter Voert, EMERCE
  • Twee SAN bestuursleden: Jasper van der Bijl, Pon en Jeroen Hubert, IKEA
  • Twee vanuit bureaus: Bas Korsten, J. Walter Thompson A’dam en Klaas Weima, Energize
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken