SAN New Kids on the Block 2015

SAN New Kids on the Block 2015

De SAN heeft de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus begin 2015 overgenomen van de initiatiefnemers B&BA en FONK. Hiermee geven wij ruimte aan jonge bureaus om zich aan onze achterban – de adverteerders - te presenteren. Maar vooral ook aan de adverteerders om kennis te maken met de nieuwste initiatieven binnen het marcom vak en de bureauwereld. Voor het tweede achtereenvolgende jaar jureert de SAN de New Kids on the Block, kortweg SAN NKOTB. De SAN is blij met de sterke delegatie vakgenoten die zullen plaatsnemen in de Hoofdjury SAN New Kids on the Block 2015. Onder leiding van de onafhankelijke voorzitter Guda van Noort, directeur van het SWOCC en Assistent Professor aan de UVA,  bestaat de hoofdjury uit: 
  • Winnaar voorgaand jaar: Jordi Romkema, Superhero Cheesecake
  • Twee externe deskundigen: Rob Benjamens, B&BA en Lucy van der Helm, SIRE
  • Twee vanuit vakmedia: Nicolette Hulsebos, FONK en Paul Petermeijer, Twinkle/BBP Media
  • Twee SAN bestuursleden: Paul Geraeds, Bakker en Jasper van der Bijl, Pon/VW
  • Twee vanuit bureaus: Boris Nihom, ACHTUNG! en Marcel van Wing, Alfred
Er wordt op dit moment nog druk gestemd via fonkonline.nl op de laatste kandidaten van de Considerationlist. De Considerationlist zal door deze stemming worden teruggebracht naar een Longlist van max. 15 bureaus. Eén van onderstaande kandidaten/bureaus zal op 26 mei 2016 de winnaar zijn van het SAN New Kids on the Block Accent 2015. Dit zijn de 24 kanshebbers op de Considerationlist: ANNOMANN, Big Bang, Brandmeister, Bureau Loos, Colorbleed, ConversionMob, FX,  Hammerfest, Influencer Marketing Agency, Made.For.Digital, MENSCH, Mr. Brand, Neew, Novel Creative Consultancy, Peakfijn, Redmint, Roger's Communication, Smit Prins Amsterdam Agency, Story Studio, Uberconnected, Volt, WeLikeMilk, Wunder en Young Originals. Van Longlist naar Shortlist Op 29 maart a.s. zal de Hoofdjury onder voorzitterschap van Guda van Noort  bijeen komen om te bepalen welke 6 bureaus een plaats krijgen op de Shortlist. Van Shortlist naar Finalist De 6 bureaus van de Shortlist, presenteren zich op 28 april a.s. voor de Hoofd- en Vakjury. De Vakjury wordt gevormd door juryleden van de Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN. Gedurende deze middag bij B&BA te Vreeland wordt bekend gemaakt welke 3 bureaus doorgaan als Finalist en de uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijden de feestelijke uitreiking SAN Accenten op 26 mei 2016 in Studio 21 te Hilversum.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken