De drukkers zijn druk in de weer met hèt naslagwerk van het beste reclamewerk uit 2014 waarna de binders er weer een prachtig boek van zullen maken. De bekende Illustrator Max Kisman staat borg voor het cover die weer een geheel nieuw gezicht hiermee geeft aan de SAN en het SAN Jaarboek.
‘DURF TE DELEN’ is dit jaar het thema van alle activiteiten die de SAN ontwikkelt maar is eigenlijk al meer dan 25 jaar het DNA van de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Want via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF delen we met elkaar onze vakkennis. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het winnende werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes.
SAN maakt je deelgenoot op 5 maart a.s.
Het 1 ex. SAN Jaarboek 2014 wordt 5 maart a.s. bij de NS te Utrecht uitgereikt aan gastspreker Prof. dr. Margriet Sitskoorn, hoogleraar klinische neuropsychologie aan de Universiteit van Tilburg. In het kader van ‘DURF TE DELEN’ zal zij ons deelgenoot maken met haar visie op dit thema en de ‘oer behoeftes’ van de mens om te delen! Margriet is bekend door o.a. het TV programma de Nationale IQ test en de vele boeken op haar vakgebied zoals ‘Passies van het brein’. De uitnodiging hiervoor is inmiddels verzonden naar de SAN juryleden en een select gezelschap van genodigden.