Met trots stelt de Stichting SAN aan u voor: ruim 220 juryleden van de 11 vakjury’s c.q. categorieën die gezamenlijk de ingezonden campagnes van 2015 gaan beoordelen.
Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking. Zijn zeer ervaren marketing- en communicatiespecialisten, werkzaam op Senior niveau bij adverteerders met minimaal 5 jaar ervaring. Het onderliggende doel van de SAN jureringen: Discussiëren over marcom werk, leren van elkaar en daarmee het vak verder brengen!
De eisen die aan juryleden, maar met name aan voorzitters gesteld worden, zijn hoog; want de waarde van een jaarprijs wordt bepaald door het niveau van de jury! Kijk bij:
http://bit.ly/1QifTyE
Vanaf 3 maart a.s. start het juryproces
Het proces voor de jureringen van de ingezonden cases gaat van start na 3 maart a.s. Het SAN Jaarboek 2015 is dan gedrukt en op die dag krijgen de ruim 220 SAN Juryleden deze mee naar huis om hun deel van de in totaal 292 cases thuis te bestuderen. Dan volgt half maart het eerste Juryberaad bij Sanoma in Hoofddorp waarna ca. 24 maart de Nominaties bekend zijn. Dat zijn de cases die door gaan naar de volgende juryronde alwaar de adverteerder en het bureau zijn case komt presenteren en verdedigen aan de jury (11 t/m 22 april 2016 bij Randstad in Diemen).
Daarna wordt op 26 mei 2016 bekend gemaakt tijdens de feestelijke SAN Uitreiking wie er uiteindelijk met zo’n felbegeerde SAN Accent naar huis gaat!