Raoul Heertje stelt zich bloot op

2 maart 2012

Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 1 maart jl. met juryleden, sponsors en relaties in het congrescentrum van de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN bestuurslid Marcel Joosten het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2011 uitgereikt aan schrijver, comedian en columnist Raoul Heertje. 

Raoul Heertje  gaf vervolgens zijn frisse kijk op het gekozen thema van het SAN Jaarboek 2011: ‘Open &bloot’. Na afloop ontvingen alle aanwezige juryleden het boek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 13 maart a.s. begint bij SanomaMedia te Hoofddorp.
Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de 312 ingezonden campagnes. De Nominaties worden op 22 maart a.s. op de website vermeld  www.sanaccent.nl

In dit jaarboek/naslagwerk – met  alle ingezonden campagnes uit het jaar 2011 inclusief de 2 dvd’s met alle ingezonden commercials/casestory’s  – staan ook twaalf zeer ‘open’  interviews over het thema met bekende adverteerders, reclamemakers en wetenschappers.