Ook interne communicatie campagnes stuur je in!

Ook interne communicatie campagnes stuur je in!

Het positieve effect van interne communicatie, juist nu!

Door de coronacrisis staan organisaties voor nieuwe uitdagingen, maar de crisis levert ook nieuwe inzichten en initiatieven op. De positieve effecten van sterke interne communicatie werden bij veel bedrijven zichtbaar. Zij wisten bijvoorbeeld juist in deze tijd de band met hun werknemers te verbeteren.

 

“De SAN geeft interne communicatie campagnes alle ruimte in de categorie Corporate” aldus Jeroen van den Brink, Directeur SAN. “Interne communicatie campagnes onttrekken zich vaak aan het oog voor het brede publiek maar zijn daarmee niet minder slim, creatief of effectief en horen alleen daarom al op het meest prestigieuze podium van Nederland”.

 

Inzenden voor alle categorieën voor de SAN Accenten 2020 kan nu.
Laat je kans niet voorbij gaan en ‘SAN WAT JE KAN’.

Reserveren graag voor 18 december 2020. Kijk HIER voor alle informatie

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken