‘Merken met een Missie’

‘Merken met een Missie’


De Missie van Dennis Karpes

Tijdens een zeer drukbezochte bijeenkomst op 6 maart jl. voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN voorzitter Paul Geraeds
het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2012 uitgereikt aan de bevlogen sociaal ondernemer en groot inspirator Dennis Karpes. 

Als oprichter van Dance4Life en the Naga Foundation, heeft Dennis Karpes zijn ervaringen en visie gedeeld met betrekking tot het gekozen thema van het SAN Jaarboek 2012: ‘Merken met een Missie’.
Na afloop ontvingen alle aanwezige juryleden het boek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 19 maart a.s. begint.
Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de 269 ingezonden campagnes.

De Nominaties worden op 28 maart a.s. op de website vermeld.

Met gepaste trots kunnen wij zeggen dat ook dit jaar het SAN jaarboek een niet te missen naslagwerk is geworden;  Alle ingezonden campagnes uit het jaar 2012, inclusief 2 dvd’s met alle RTV-commercials/casestory’s en wederom twaalf mooie  interviews over het thema met bekende adverteerders, reclamemakers en wetenschappers.


 

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken