Jouw idee in de schijnwerpers?

7 december 2011

Om het marketing/communicatie vak verder te ontwikkelen en aankomend marketing- en communicatietalent een platform te geven, introduceert de SAN de 5 minuten sessies voor studenten. Studenten dagen we uit om met bijzondere, opvallende of baanbrekende ideeën te komen rondom het SAN jaarthema. In een tijdperk van open communicatie, co-creatie en crowdsourcing lijkt de macht volledig bij de consument te komen. Hoe kun je als bedrijf dan het beste je merk en communicatie managen? Hoe houd je als bedrijf een heldere positionering?
Drie studenten krijgen de gelegenheid om tijdens de jaarlijkse meeting van de SAN juryleden op 1 maart 2012 hun idee in 5 minuten live te presenteren. De 11 SAN jury’s bestaan uit ruim 240 marketing- en communicatieprofessionals van de belangrijkste adverteerders in Nederland. Een prachtig publiek om je visitekaartje aan af te geven. Het gaat om ‘Ideas worth spreading’. Waarmee we in het vak de dialoog kunnen stimuleren.

Inzenden en selectieprocedure
Ideeën kunnen op maximaal 1 vel A4 worden gestuurd naar het SAN kantoor via e-mail naar info@sanaccent.nl Dit kan tot 25 januari 2012. Het SAN bestuur zal 3 studenten kiezen die op 1 maart 2012 in 5 minuten hun ideeën mogen presenteren. Belangrijke criteria zijn:
– Zorgt voor discussie en dialoog in het vakgebied
– Vernieuwend
– Brutaal
– Stimuleert innovatie
De gekozen studenten krijgen uiterlijk 10 februari 2012 bericht.

Begin van een carrière?
Wie weet krijg je de kans je idee bij één van de adverteerders te realiseren. In ieder geval:
• Worden de gepresenteerde ideeën gefilmd en geplaatst op de SAN website
• Ontvangt de winnaar 2 VIP kaartjes voor de uitreiking SAN Accenten op 24 mei 2012
• Kans op een stage van 3 maanden bij de Rabobank, Unilever of CenterParcs?

Voor meer informatie mail naar: info@sanaccent.nl