De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatie professionals die werkzaam zijn bij adverteerders.
Elke categorie heeft zijn winnaars, dit zijn de 11 categorieën 2016:
Business-to-Business, Corporate (incl. Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea, Vrije Tijd en
Branding 360⁰.
NIEUW: categorie Branding 360⁰!
In deze overkoepelende categorie beoordelen de juryvoorzitters en vicevoorzitters van de diverse categorieën de ingezonden merkcampagnes en maken de beste campagnes kans, náást een Accent in hun eigen categorie, ook nog bekroond te worden met een SAN Accent
Branding 360⁰!
Wegens succes geprolongeerd de categorie
Smart Idea; opgericht voor ‘klein’ werk met grote resultaten. Een slim idee, een enkele slimme actie of slim media gebruik.
Geef je werk een plek in het SAN Jaarboek 2016
Reserveer v.a. 3 november 2016 één of meerdere pagina’s in het SAN Jaarboek waarin ál het ingezonden werk een plaats krijgt. Reserveer via
INZENDEN of via Bureau RSM, Reinhart Reynders: E-mail
reinhart@rsminfo.nl Tel.
020-770 84 81
Uiteraard is er een staffelkorting voor inzendingen vanaf 5 pagina's.