Drukbezochte uitreiking SAN Jaarboek

Drukbezochte uitreiking SAN Jaarboek

  StevenVBelleghemLRTijdens een drukbezochte bijeenkomst op 3 maart 2016 voor SAN juryleden, sponsors en relaties bij de NS in Utrecht, heeft SAN voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2015 uitgereikt aan Marketing Professor en Inspirator Steven van Belleghem. Die daarna in het kader van het motto van het SAN Jaarboek 2015  ‘Voor jou alleen’ ons heeft geïnspireerd om vooral beter gebruik te gaan maken van z.g. Big Data om klanten persoonlijk te raken. Onderbouwd door voorbeelden uit eigen werk; ‘When Digital Becomes Human’. De cover illustratie van dit SAN Jaarboek is ontleend aan het werk van Dick Bruna en afkomstig uit een serie van vijf. Deze serie is in een gelimiteerde oplage gedrukt ter gelegenheid van het SAN jaar 2015. Een jaarboek met een persoonlijk tintje; ‘Voor jou alleen’, om duidelijk te maken waar het in het marketing- en communicatie vak om draait: persoonlijke aandacht.

Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden een Jaarboek met cover naar keuze met een gepersonaliseerd label om het motto ‘Voor jou alleen’ te onderstrepen. Hiermee kunnen zij zich thuis goed voorbereiden op de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 15 maart a.s. bij Sanoma in Hoofddorp begint. De ruim 220 adverteerders/juryleden buigen zich dan over de 292 ingezonden campagnes.

De Nominaties worden op 24 maart a.s. op de website vermeld www.sanaccent.nl 

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken