Zwitserleven Gevoel

Zwitserleven Gevoel

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Zwitserleven
Bureau
ARA Groep
Jaar
2006
Paginanummer
85

Nominatie 2006

Doelstelling

Bevorderen van top of mind positie. Pensioenbewustzijn stimuleren en actieve merkvoorkeur creëren.

Doelgroep

Consumenten, groot zakelijk en mkb

Concept

De pensioenwereld is veranderd. Waar het enkele jaren geleden nog ging om eerder te stoppen met werken en deeltijdpensioen gaat het nu eerder over langer doorwerken en armoede bij ouderen. De overheid maakt een goed pensioen steeds moeilijker door fiscale voordelen van pensioensparen af te schaffen. Zwitserleven heeft haar strategie hierop aangepast en maakt de consument duidelijk dat het Zwitserleven Gevoel nog steeds bereikbaar is maar dat men dat wel zelf tijdig actie moet ondernemen.

Media- en middelenstrategie

TV als hoofdmedium daarnaast integratie via verkoopkanaal (tussenpersonen) brochures, huisstijl en interne communicatie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken