Zwitsal

Zwitsal

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER NEDERLAND
Bureau
J. Walter Thompson Amsterdam
Jaar
2017
Paginanummer
247

Doelstelling

Samen met en exclusief bij Etos, Albert Heijn en bol.com de nieuwe Zwitsal luiers succesvol introduceren in een markt gedomineerd door één A-merk.

Doelgroep

Alle (aanstaande) ouders met kinderen tussen 0 en 4 jaar, waarbij we in boodschap, waar relevant, onderscheid maken tussen nieuwe en ervaren ouders.

Merkomschrijving

Zwitsal is Nederlands grootste en bekendste babymerk met 90 jaar ervaring in babyverzorging. Omdat we weten hoe het voelt om ouder te zijn, communiceren we vanuit de merkwaarden: echt, dichtbij en relativerend.

Concept

De luiers - ontwikkeld met veel aandacht en liefde - voelen een beetje als ons kindje. Daarom introduceren we ze met een geboorte aankondiging: 'Ons nieuwe kindje' en 'Geboren'. Om vervolgens te benadrukken waar Zwitsal luiers voor staan: zacht, zeker en het builtje met de kenmerkende Zwitsal geur.

Media- en middelenstrategie

Getarget mediaplan met digitale focus in 3 fases: impacting (awareness), building (benefits) en directing (performance). Met o.a. digitale banners, (D)OOH, print, medische professie, owned media, influencers, de luierverschoonfiets en how-to-video's.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken