Zorgeloos wonen met Frederic Bon Ton

Zorgeloos wonen met Frederic Bon Ton

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
FBTO
Bureau
CLOCKWORK
Jaar
2006
Paginanummer
168

Doelstelling

Jonge volwassenen wijzen op de waardestijging van hun interieur en de relevantie van een inboedelverzekering. De FBTO inboedelverzekering op sympathieke wijze positioneren als een goed en voordelig product dat eenvoudig online af te sluiten is.

Doelgroep

Jonge volwassenen tussen de 24 en 35 jaar.

Concept

Op de actiesite introduceren we Frederic Bon Ton (FBTO), de geanimeerde interieurstylist van FBTO. Op speelse wijze spreekt hij bezoekers aan in woord en beeld. Zij kunnen kiezen uit verschillende interieurelementen, die Frederic Bon Ton telkens van bijdehand commentaar voorziet. Hierna maakt hij een persoonlijke interieurschets die hij gracieus ondertekent. Samen met de schets verschijnt ook de pay-off van FBTO en de boodschap: de waarde van je inboedel kan heel snel stijgen, daarom heeft FBTO een inboedelverzekering die met je meegroeit. Controleer dit nu op FBTO.nl. en sluit af!

Media- en middelenstrategie

Banners en e-mails leiden bezoekers naar de actiesite www.welkombijfbto.nl/interieur/. Het tell-a-friendmechanisem zorgt voor een viraal effect.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken