Zorgcampagne

Zorgcampagne

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
FBTO
Bureau
ONLY
Jaar
2011
Paginanummer
151

Doelstelling

Nieuwe klanten werven en bestaande klanten behouden.

Doelgroep

Mannen en vrouwen tussen de 20-45.

Concept

Hoe creëer je onderscheid voor een wettelijk verplicht product in een zwaar competitieve markt? De zorgverzekering van FBTO is uniek: je kunt op ieder gewenst moment je polis aanpassen aan jouw wereld. De nieuwe campagne toont daarom opvallende slice-of-life momenten waarop je de dekking van je zorgverzekering zou willen aanpassen. De campagne leverde een bijdrage aan het grote succes van de zorgverzekering. Doel was netto 15.000 verzekerden erbij. Resultaat: ruim 64.000. En vertrokken er vorig jaar nog 12.000 klanten, dit jaar waren dat er slechts 6.000.

Media- en middelenstrategie

Radio en TV voor awareness met een groot bereik. Voor directe conversie: media die de call to action optimaal ondersteunen, omdat ze momenten konden claimen om direct over te stappen (bumpers, banners en WeTransfer-takeover).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken