Zorg voor Morgen

Zorg voor Morgen

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
FUNDIS
Bureau
idtv+
Jaar
2020
Paginanummer
142

Doelstelling

Medewerkers informeren, inspireren en betrekken bij vraagstukken rondom de toekomstbestendige zorg.

Doelgroep

Medewerkers van Fundis.

Merkomschrijving

Fundis is een netwerkorganisatie met +/- 5000 werknemers in de zorgsector.

Concept

De uitdagingen in de zorgsector zijn groot. Nu, maar ook in de toekomst. De vergrijzing neemt toe en de krapte op de arbeidsmarkt groeit. Samen met Fundis werken wij daarom aan de Zorg voor Morgen; een toegankelijke communicatiecampagne waarin we de moeilijk te bereiken doelgroep meenemen in vraagstukken rondom de toekomstbestendige zorg, en hen helpen de noodzaak en kansen van technologie en innovatie te laten zien. Dankzij de kracht van een live festival over zorginnovaties creëerden we eerst draagvlak, betrokkenheid en begrip voor de situatie. Dat momentum hielden we vast met een regelmatige contentdistributie via passende media.

Media- en middelenstrategie

Een grootschalig innovatiefestival, online- en videocontent over technologie en innovatie, twee print- en drie digitale magazines met artikelen, interviews en nieuws, een Facebookcommunity, whatsappgroep en de #hartnodig campagne.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken