Zorg voor Morgen: #hartnodig

Zorg voor Morgen: #hartnodig

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
FUNDIS
Bureau
idtv+
Jaar
2020
Paginanummer
60

Doelstelling

Een uiting van waardering voor zorgmedewerkers.

Doelgroep

Zorgmedewerkers van Fundis.

Merkomschrijving

Fundis is een netwerkorganisatie met +/- 5000 werknemers in de zorgsector.

Concept

Met de #hartnodig-campagne stak Fundis via diverse middelen als eerste zorgorganisatie hun zwaarbelaste zorgmedewerkers een hart onder de riem. De campagne ontstond bij het verschijnen van het eerste magazine van de reeds bestaande 'Zorg voor Morgen'-campagne, meteen na de eerste lockdown. Direct is er actie ondernomen om de inhoud naar de actualiteit om te zetten: BN'ers als Linda de Mol, Paul de Leeuw en Stef Bos uitten hun dank aan de zorg met een (muzikale) videoboodschap. De unieke en persoonlijke content had een hoge engagement in deze moeilijk te bereiken groep, de interactie en het ledenaantal in de Facebook-community steeg enorm. Zo werd de campagne een blijvend onderdeel van 'Zorg voor Morgen', met als slotstuk het #hartnodig livestream-kerstconcert met Suzan en Freek in het Fundis HQ.

Media- en middelenstrategie

Print- en digitaal magazine, videocontent, Facebookgroep en livestream-concert.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken