Zorg voor een lagere premie.

Zorg voor een lagere premie.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
FBTO
Bureau
DDB
Jaar
2007
Paginanummer
144

Doelstelling

Overtuig bestaande én nieuwe klanten van de kracht van FBTO en verbind hen aan de Internet Zorgverzekering.

Doelgroep

Zelfbewuste doe-het-zelvers. Mensen die heel goed zelf hun zaakjes kunnen en willen regelen. Ze houden ervan om het systeem slim af te zijn. Ook met hun zorgverzekering.

Concept

Het ultieme bewijs voor slim bezig zijn, is het bedingen van een lage zorgpremie. Elk jaar weer barst het zorgcircus los. Juist FBTO vertrouwt op de kracht van het individu (Verzekeren kan je zelf) en laat zien dat je als individu sterk staat. In de campagne ‘Zorg voor een lagere premie’ kun je gewoon jezelf blijven, word je zelfs in je eigen taal aangesproken, word je aangezet tot het zelf ondernemen van actie en zo wordt de zorgpremie verlaagd. Hoe meer individuen meedoen, hoe lager de premie.

Media- en middelenstrategie

Brede inzet. Van televisie en radio tot print, outdoor, internet en mailings.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken