Anderzorg had als missie om de doelgroep te helpen #deleven te leiden, zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over zorg of hun zorgverzekering. Dat doen we niet met loze beloften, maar het hele jaar met hard bewijs. Zo begon het nieuwe jaar met gratis voedingsadvies via WhatsApp. Patty overwon haar vliegangst met hulp van VR. #rechtsachter zorgde tijdens het festivalseizoen voor meer bewustzijn omtrent gehoorschade. DJ Sophie Francis maakte een track over het effect van gehoorschade en tijdens haar optreden deelden we gratis oordoppen uit. Met Sharon Doorson creëerden we meer bewustzijn omtrent burn-out, een herkenbare kwaal voor de doelgroep. Als launching partner van Vice Tonic creëerden we een reeks artikelen hierover en livestreamden we een event met (ervarings)experts op de kanalen van Vice. In de overstapperiode toonden we in een mix van TV, Spotify, radio en bannering een samenvatting van wat er allemaal is gedaan in 2017. Zo liet Anderzorg zien dat ze met de doelgroep meedenkt. Zodat zij #deleven kunnen leiden, zonder zorgen.