Online en met eDM's riepen we Nederlanders op hun zorgoplossingen te delen op het platform deoplossingvan.nl. Zo ontstond een inspirerende verzameling inventieve manieren om anders met zorgrisico's om te gaan. Daarnaast kon je er ook terecht voor zorginzichten van Interpolis en experts. Zoals waarom je beter voor een bril kunt sparen dan 'm te verzekeren. En dat spoedeisende hulp in het buitenland erg duur is, maar vaak niet wordt vergoed uit je basis- of reisverzekering. Vanaf half november, als mensen zich gaan oriënteren op hun polis, zetten we naast online ook tv en radio in om breed bekendheid op te bouwen voor de oplossing van Interpolis: ZonderMeer, de zorgverzekering met 100% buitenlanddekking. Via eigen sociale media brachten onder meer infographics en cartoons de boodschap over. Bannering en DM via het Rabobank-kanaal zorgden voor gericht bereik van Rabobank-klanten. Via de Zorgkeuzehulp kreeg je inzicht in je persoonlijke situatie, met advies wat wel en niet te verzekeren. Waarna je kon afsluiten. Een filmpje voor studenten, met 'stylist van het Zuiden' Roy Donders, ging viraal. De campagne viel op en versterkte de positie van Interpolis als zorgverzekeraar.