Zorg kan altijd beter

Zorg kan altijd beter

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
CZ Actief in Gezondheid
Bureau
Imagine’
Jaar
2006
Paginanummer
94

Doelstelling

Over de bühne brengen dat CZ Actief in Gezondheid de beste gids in de gezondheidszorg is en als zodanig ook voortdurend bezig is om de zorg te optimaliseren. Voor zowel gezonde mensen als voor mensen met een (chronische) ziekte. Tevens streeft CZ klantenbehoud en -groei na.

Doelgroep

Mensen die zorg nodig hebben en mensen die nu nog geen zorg nodig hebben, maar wel willen weten of die zorg goed geregeld is. Ten tweede gezonde mensen die gezond willen blijven.

Concept

CZ Actief in Gezondheid een eigen, mentale positie in het brein van de consument geven met de volgende ingrediënten. Het vaste voornemen van CZ om gids in de gezondheidszorg te zijn en nóg meer te worden. En het uitgangspunt dat CZ zonder winstoogmerk opereert en de revenuen van een gezonde bedrijfsvoering dus ten goede kan laten komen aan de verbetering van de zorg. Dit komt goed tot uiting in de themaregel “Zorg kan altijd beter”. In de reclame demonstreert CZ haar functie als de zorgverzekeraar die het als haar missie ziet om de zorg te verbeteren . En daarom gidst, agendeert, initieert, propageert, optimaliseert en zeer breed en diep informeert.

Media- en middelenstrategie

Televisie voor het krijgen van emotionele impact op het thema: Zorg kan altijd beter. Print om een veelheid van onderwerpen over het voetlicht te brengen. En om iets meer te informeren over wat CZ bijzonder maakt. Op radio agenderen we zorgkwesties en vertellen we over de oplossingen die CZ biedt. Overal wordt doorverwezen naar cz.nl. Op de website worden de onderwerpen uit de campagne nader toegelicht en via zoekmachinemarketing extra gepusht.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken