ZONNATURA. VAN NATURE LEKKERDER.

ZONNATURA. VAN NATURE LEKKERDER.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Wessanen Nederland
Bureau
Alfred
Jaar
2009
Paginanummer
280

Doelstelling

Zonnatura profiteert onvoldoende van de groei in de categorie. Maak Zonnatura relevant binnen de trend van gezonde voeding door vanuit de roots van het merk (natuurlijke voeding) mensen te overtuigen dat 100% natuurlijke voeding lekkerder is en zo de barrières voor een bredere doelgroep weg te nemen en penetratie te verhogen.

Doelgroep

Healthy managers; vrouwen, 20 - 49 jaar met een bewuste, gezonde positieve houding ten opzichte van voeding.

Concept

Overtuig mensen dat voeding die dicht bij de natuur staat, lekkerder is. En dat Zonnatura daar het beste in is. Zonnatura, van nature lekkerder. Daarvoor nemen we mensen mee door vraagtekens te zetten bij de verschillende categorieën en laten we hen zelf concluderen wat nou eigenlijk lekkerder is.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken