Terwijl niemand het weet is T-Mobile een sociale provider met een hoge klantgerichtheid. Deze mentaliteit zetten we centraal en onderstrepen we met de nieuwe regel 'Zo zijn wij'. Onze proposities zijn het bewijs voor de mentaliteit. Hiermee maken we een logisch vervolg op de succesvolle 'Altijd Samen' campagne. Om te etaleren dat T-Mobile écht naar haar klanten luistert, wordt hun meest veeleisende klant ingezet: Ali B. Ali is de stem van de klant. Bewust van zijn status krijgt Ali met z'n charme van alles voor elkaar. Zo belt Ali de directie om te klagen over ongevraagde ansjovis (extra belminuten) die hij verplicht bij zijn abonnement moet afnemen. Waarop T-Mobile dit voor al haar klanten aanpast. Daarna zoekt Ali zekerheid als het gaat om onverwachte internetkosten. En met succes. De directie luistert echter niet alleen goed naar Ali, maar naar álle klanten. Om dit te bewijzen werd bij T-Mobile op kantoor een enorme wand gebouwd. Elke vraag aan webcare werd direct online beantwoord met een persoonlijk filmpje van de directie, waarna de gestelde vraag fysiek aan de wand werd opgehangen. Wanneer een vraag naar tevredenheid was beantwoord veranderde de kleur van het papiertje. Zo konden alle medewerkers en klanten (via een webcam) volgen hoeveel vragen succesvol door webcare beantwoord werden. Een perfecte samensmelting tussen dienstverlening en reclame. Tevens plaatsten we een interactieve abri voor een T-Mobile winkel, waar klanten direct aan de directie konden vertellen of alles naar tevredenheid was.