Zo simpel kan het zijn

Zo simpel kan het zijn

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
MoneYou
Bureau
Lemz
Jaar
2010

Doelstelling

Maak onze productcommunicatie onderscheidend en positionerend.

Doelgroep

Mensen die hun financiële zaken zelf willen en kunnen regelen.

Strategie/Concept

MoneYou is een sympathieke online dienstverlener, met producten die de klant snapt en eenvoudig zelf kan gebruiken. Daarom gebruiken we klei-animatie in onze productcommunicatie. Want klei is een sympathiek materiaal, dat je snapt en eenvoudig zelf kunt gebruiken. Zo simpel kan een concept zijn.

Media- en middelenstrategie

De mediakeuzes zijn om het concept op alle niveaus van de productcommunicatie door te voeren.Voor de producten Sparen, Beleggen, Lenen en Verzekeren maken we commercials. Deze commercials, en de bijbehorende copy en vormtaal, integreren we in banners, rich media en de website.Uit kwalitatief onderzoek van Mare Research blijkt dat klanten het klei-concept "fris", "duidelijk" en "herkenbaar" vinden.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken