ZO. DIT IS DE NIEUWE MERKIDENTITEIT VAN BAVARIA.

ZO. DIT IS DE NIEUWE MERKIDENTITEIT VAN BAVARIA.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Bavaria
Bureau
Selmore
Jaar
2009
Paginanummer
211

Doelstelling

Versterken van markt -en merkpositie van Bavaria middels introductie van de nieuwe merkidentiteit.

Doelgroep

Mannen 18-40 jaar.

Concept

Bavaria laat met de “Zo.” mentaliteit op een verfrissende manier zien dat dingen anders kunnen. Zo ook de introductie van de nieuwe merkidentiteit van Bavaria eind 2009. Deze kwaliteitsslag is neergezet middels een groot evenement en een PR offensief. De brouwerij werd een dag gesloten en alle 800 medewerkers zijn in heel Nederland het nieuwe krat gaan ruilen. Op een ‘Zo.’ wijze is onder andere op TV de kwaliteit van het vernieuwde Bavaria onder de aandacht gebracht.

Media- en middelenstrategie

Events, PR activatie en TV zijn ingezet om de nieuwe merkidentiteit te introduceren en verdieping te geven.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken