ZiN prikkelt

ZiN prikkelt

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
SLIGRO FOOD GROUP NEDERLAND
Bureau
Weekend Creative Agency
Jaar
2020
Paginanummer
124

Doelstelling

ZiN Inspiratielab bestond tot 2019 alleen uit een fysieke locatie, waar food professionals werden geïnspireerd en geprikkeld met trainingen en workshops. Eind 2019 voegden we daar een digitaal platform aan toe, welke we in 2020 activeerden.

Doelgroep

Horeca professionals, gesegmenteerd als koks, barista's, bedienend personeel en ondernemers.

Merkomschrijving

ZiN prikkelt, inspireert en activeert.

Concept

We speelden met de zintuigen, we schilderden met ons smaakpalet en we verleidden met onze content - in een taal die de horeca professional (aan)spreekt.

We gebruikten smaakexplosies en content van trainingen om persoonlijke, lokale activatie-boodschappen in te richten, waarbij we wegbleven van abstracte symboliek en figuratieve beeldspraak, maar speelden met concrete dynamische campagneteksten die we op oneindig veel variabelen konden toepassen.

Media- en middelenstrategie

YouTube, Facebook, Instagram en LinkedIn. Onderzoek van Rupini & Nandagopal (2015) liet zien dat het inspelen op de zintuigen de perceptie en het gedrag van de consument kan beïnvloeden. Dit deden we met (smaak)explosies en prikkelende copy.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken