Ziggo OMG LOL

Ziggo OMG LOL

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
ZIGGO
Bureau
DDB & Tribal Amsterdam
Jaar
2014
Paginanummer
141

Doelstelling

Ziggo Mobiel wil in 2014 doorgroeien in abonnementen, door een aanpak op verschillende sporen die elkaar versterken. Naast de hard op sales gerichte campagnes worden er insight-gedreven activaties ingezet. Doel is om het aanbod van Ziggo Mobiel relevant te maken voor alle gezinsleden. Zo is de instapbundel van € 7,50 ideaal voor kinderen. We brengen deze bundel bij gezinnen onder de aandacht vanuit een insight dat relevant is, fun brengt en energie geeft.

Doelgroep

Ouders van kinderen die klaar zijn voor hun 'eerste smartphone'.

Concept

Tegenwoordig heeft een kwart van de 8-jarigen een mobiel. Vooral onder jongeren is het gebruik van afkortingen geen uitzondering. Je mag wel zeggen dat er een 'eigen taal' onder jongeren is ontstaan op o.a. WhatsApp. Een taal waar veel ouders geen kennis van hebben. Met OMG LOL kan iedereen zijn kennis testen en wordt (het aanbod van) Ziggo relevant voor het hele gezin.

Media- en middelenstrategie

Plaatsingen in hyperrelevante omgeving waardoor ons aanbod niet als push maar relevant werd ervaren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken