Ziggo corporate

Ziggo corporate

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Ziggo
Bureau
DDB
Jaar
2012
Paginanummer
97

Doelstelling

Algemene positieve mindset creëren rond Ziggo.

Doelgroep

Nederland 18+: consumenten, zakelijke gebruikers en corporate stakeholders.

Concept

Emotie en de mening van anderen spelen een grote rol bij de beeldvorming en het sentiment rond een bedrijf. Daarom willen we Ziggo nog een keer goed neerzetten. Duidelijk maken dat Ziggo een puur Nederlands bedrijf is dat een grote toekomst in Nederland ziet en een belangrijke maatschappelijke rol vervult (entertainment, informatie en communicatie). Een bedrijf dat in Nederland investeert.

Media- en middelenstrategie

Long copy en print op een unieke en emotionele manier gebracht. Opbouw spanning door gedurende 3 weken 5 verschillende 1/1 advertenties te plaatsen in alle landelijke dagbladen. Climax door bekendmaking van Ziggo's beursgang op de dag zelf via wederom 1/1 advertenties met zeer veel extra publiciteit tot gevolg.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken