Ziet u ook zoveel Hyundai’s de laatste tijd?

Ziet u ook zoveel Hyundai’s de laatste tijd?

Categorie
Durables
Adverteerder
HYUNDAI MOTOR NETHERLANDS
Bureau
Open Now
Jaar
2017
Paginanummer
189

Doelstelling

Hyundai als merk meer preferent krijgen door middel van gedragswetenschappelijke strategie.

Doelgroep

Vreemdmerkrijders' in het mainstream segment.

Merkomschrijving

Hyundai is een hoogwaardig automerk dat zich met een groot en kwalitatief modellenspectrum richt op de mainstream markt.

Concept

Wanneer we iets vaker zien, vinden we het aantrekkelijker. Daarnaast doen we graag wat anderen doen, en hebben we graag wat anderen hebben. Het optimale effect halen we dus wanneer we zorgen voor zoveel mogelijk exposure van Hyundai's. Dit doen we door gebruik te maken van selectieve perceptie. Dat wat in ons brein top-of-mind ligt, daar gaat meer van onze aandacht naartoe. Wanneer mensen dus gaan letten op Hyundai's raken de auto's oververtegenwoordigd in het brein, waardoor we het idee krijgen dat er een trend gaande is waar we graag in volgen. We activeren dit proces met de zin "Ziet u ook zoveel Hyundai's de laatste tijd?"

Media- en middelenstrategie

Maximaal breed ingezet via TVC, radio en bannering. Strategische nadruk ligt op onderweg bereiken van de doelgroep via outdoor, snelwegmasten en de 100 Ioniq carsharing auto's die rondrijden in Amsterdam.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken