Zichtgarantie

Zichtgarantie

Categorie
Retail
Adverteerder
Pearle Opticiens
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2010
Paginanummer
486

Nominatie 2010

Doelstelling

Introduceren van de Pearle Zichtgarantie.

Doelgroep

Iedereen die in de markt is voor een nieuwe bril.

Concept

De meeste opticiens zorgen ervoor dat mensen zonder bril weer goed zien. Maar het is minstens zo belangrijk dat de klant ook goed blijft zien. Uit onderzoek blijkt dat veel correctiebehoevenden de prijzige aankoop vanhun bril uitstellen, voor het geval dat de afwijking van hun ogen snel verandert. Daarom introduceert Pearle de Zichtgarantie: verandert de sterkte van je ogen binnen een jaar, dan krijg je van Pearle kosteloos nieuwe glazen. Communicatie demonstreert op een herkenbare, luchtige Pearle manier wat er gebeurt als je bril geen scherp zicht meer geeft. Ondanks zijn bril is het onmiskenbaar dat de politieagent de situatie verkeerd ziet.

Media- en middelenstrategie

Op TV, online, radio, in print en in de winkel versterkt de succesvolle campagne enerzijds het merk met een uniek aanbod, anderzijds wordt traffic gegenereerd met een aanbieding op enkelvoudige en multifocale glazen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken