De campagne kende verschillende fases: de consument werd middels een TVC, OOH, Print, Social, Blogs en Instore opgeroepen om recepten te uploaden via een Facebook applicatie (1.321 kwalitatieve recepten). Tijdens de inzendfase gaf sterren chef Ron Blaauw online tutorials over hoe je de perfecte hamburger maakt. Zo hielden we iedereen actief betrokken bij de competitie en de jurering. 8 halve finalisten streden in de keuken van het Heinz Innovation Center om de 3 felbegeerde finaleplaatsen. Op de Neigbourfood Market in Amsterdam vond het slotstuk plaats van een spannende zoektocht naar de allerlekkerste burger van Nederland. Drie foodies lieten meer dan 1.300 deelnemers achter zich en toonden chef-kok Ron Blaauw wat ze in huis hadden. Na een zinderende finale koos het publiek en de driekoppige vakjury tijdens deze laatste krachtmeting de allerbeste hamburger van ons land. Dit alles leidde tot een all-time sales hoogtepunt en de eerste kwalitatieve landelijke hamburgerwedstrijd voor thuiskoks ooit. En werd voor eens en voor altijd bevestigd dat bij kwalitatieve hamburgers de meest kwalitatieve ketchup hoort; Heinz Tomato Ketchup.