De campagne 'Zeg het met een vaasje' is op een impactvolle manier gelanceerd op tv met een commercial van 50". De film werd ook ingezet op owned media zoals Facebook en YouTube. De tweede fase van de campagne stond in het teken van de introductie van de range historische vaasjes met logo's uit de rijke historie van het merk sinds 1870. Voor snelle awareness-opbouw is een add-on ingezet, gekoppeld aan de commercial. Daarnaast is er een speciale online videocampagne (Facebook, YouTube) ontwikkeld waarin drie tijdperken (en bijbehorende glazen) centraal stonden (de jaren '20, '80 en '90). Voor een effectieve doorvertaling naar het verkoopkanaal, de Amstel-horeca, is een toolkit aan middelen gemaakt waardoor de kroegbezoeker niet om de actie heen kon. Naast kwalitatieve POS-materialen (posters, tafelkaartjes, viltjes, etc.) zetten de ondernemers ook hun eigen social media in om de campagne te ondersteunen. Speciaal voor de feestdagen is er nog een outdoorcampagne ingezet waarin het merk mannen aanspoorde om ook tijdens de feestdagen hun vriendschap met een biertje te bezegelen.