Zakelijk net zo mobiel maar dan supervoordelig.

Zakelijk net zo mobiel maar dan supervoordelig.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Telfort
Bureau
N=5
Jaar
2011
Paginanummer
62

Nominatie 2011

Doelstelling

Bekendheid geven aan Telfort als zakelijke value-for-money-aanbieder in telecom.

Doelgroep

Alle ondernemers en zzp'ers die niet willen inleveren op kwaliteit maar wel minder willen betalen.

Concept

Om het beperkte budget zo effectief mogelijk te benutten, haken we aan bij de consumentencampagne. Zowel qua vorm als qua timing. Vanuit de merkbelofte 'Zakelijk net zo mobiel maar dan supervoordelig' vertelt de gevallen ondernemer Hans van de Berg (voormalig miljonair en bekend van de Telfort-commercials) hoe zijn zakeninstinct oplaait als nooit tevoren. Hij is vastberaden om er weer bovenop te komen. Hij is op zoek naar middelen die kunnen helpen om zijn kwaliteit van leven zo veel mogelijk op niveau te houden zonder daar te veel voor te betalen. Hij vindt in Telfort een goede compagnon, want Telfort biedt de kwaliteit die hij gewend is maar dan supervoordelig!

Media- en middelenstrategie

We maken optimaal gebruik van de opbouw en grote zichtbaarheid van de consumentencampagne op radio en tv door halverwege de consumentenflight te starten met de zakelijke campagne. Middels een advertorial in vak- en mkb-bladen vertelt Hans van de Berg zijn verhaal. Heel toevallig staat naast zijn advertorial waarin hij ook enthousiast vertelt over Telfort Zakelijk een IM met daarin een aantrekkelijk zakelijk aanbod van Telfort. In outdoor brengen we de boodschap terug tot de essentie om de kracht van dit medium optimaal te benutten. Tijdens de door Telfort georganiseerde Ex-Miljonair Fair op de jaarlijkse Miljonair Fair geeft Telfort tijdens de Business Monday de interessante lezing 'Van miljonair tot krantenjongen', en ook de goochelaar en ex-miljonair Hans Kazàn leert ons hoe er weer boven op te komen in tijden van zakelijke tegenslag.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken