Zacht als geen ander.

Zacht als geen ander.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
WESTLAND KAASSPECIALITEITEN - MAASLANDER
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2013
Paginanummer
335

Doelstelling

Aankoop Maaslander stimuleren, uitbouwen van het merkdomein 'zacht als geen ander' en trial genereren voor de 30+ variant.

Doelgroep

Shoppers, 35-49 jaar.

Concept

Alle varianten van Maaslander zijn uniek vanwege de zachte, smeuïge smaak en textuur. Vorig jaar hebben we op basis van die karakteristieke zachtheid succesvol een metafoor en advertising property geïntroduceerd: de zachte kus. Je vergeet even alles om je heen en geniet van dat heerlijk zachte moment. Dit jaar bouwen we dit merkconcept verder uit en maken we het relevant voor de diverse productvarianten van Maaslander. Met succes: volumes zijn gestegen en het merkdomein is aanzienlijk versterkt.

Media- en middelenstrategie

Om het budget niet te versplinteren hebben we ons gefocust op de inzet van het massamedium met de meeste impact op merkbekendheid/imago en het onder de aandacht brengen van de diverse Maaslander varianten: TV. Aanvullend hebben we o.a. sampling, social media, beurs- en winkelvloeracties ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken