Your Life, Your Style, Your Kitchen

Your Life, Your Style, Your Kitchen

Categorie
Retail
Adverteerder
KEUKENMAXX
Bureau
10 Advertising
Jaar
2016
Paginanummer
332

Nominatie 2016

Doelstelling

In één oogopslag het intrinsieke onderscheid van Keukenmaxx met anderen duidelijk maken. Het intrinsieke onderscheid is de manier waarop de adviseurs door middel van de 'Your life, your style, your kitchen'-methode naast de beschikbare ruimte en wensen van de klant ook kijken naar hun levensstijl. Zo komen we bij elke klant tot een unieke keuken.

Doelgroep

We richten ons op een trendgevoelig publiek. Onze klanten zijn merkbewust en bovenmatig geïnteresseerd in het interieur. Ze zoeken niet enkel een keuken die functioneel is, maar bovendien ook perfect aansluit bij hun levensstijl.

Concept

De modewereld sluit nauw aan bij de manier waarop wij naar keukens kijken en onze keuken samenstellen. Bovendien zijn onze klanten erg modebewust. We hanteren daarom een blauwdruk geënt op de mode-industrie voor onze marketing- en communicatiestrategie, met onder andere stijladvies in de vorm van Designer Days en de introductie van nieuwe collecties.

Media- en middelenstrategie

Net als de grote modehuizen presenteren we seizoensgebonden collecties. Deze collecties worden gepresenteerd als een fashionable gestylede uitgave die vier keer per jaar als insert zit bij onder meer De Telegraaf en vol stijlideeën staat. Daarnaast organiseren we in onze winkels 'Designer Days': in-store events waar binnenhuisarchitecten de hele keukenruimte uittekenen voor de klanten. Onze Keukenmaxx website staat boordevol keukeninspiratie en dankzij de app kan je je keuken overal tot leven zien komen door zelf een moodboard samen te stellen. Extra traffic genereren we dankzij een uitgekiende mix van online kanalen die zich richt op diverse fases in de klantreis.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken