YOUnique

YOUnique

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Unique
Bureau
Storm Creative Agency
Jaar
2006
Paginanummer
142

Doelstelling

Primair: Uitzendkrachten en werkgevers kennis laten maken met het vernieuwde Unique. Secundair: Uitzendkrachten de toets ‘Competentie Compas’ laten maken op een van de 90 vestigingen

Doelgroep

1) Uitzendkrachten (office) 2) MKB ondernemers

Concept

Door middel van het spelen van de internetgame YOUnique (én het doorsturen naar vrienden en collega’s) potentiële uitzendkrachten en ondernemers kennis laten maken met het vernieuwde Unique. Uitzendkrachten krijgen na het spelen een Competentieschets van zichzelf en maken bovendien kans op een bijzondere Droombaan voor een dag. Ondernemers kunnen zich opgeven voor de verkiezing Baas van het Jaar.

Media- en middelenstrategie

Online banners, internetgame
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken