YES YOU KANZI®!

YES YOU KANZI®!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
EFC EN FRUITMASTERS
Bureau
Friends & Foes
Jaar
2021
Paginanummer
242

Doelstelling

Marktaandeel veroveren als premiumappel. Met als doel de nummer 1 appel worden in het schap. Dat betekent mental availability opbouwen. Terwijl de bekendheid van generieke appelsoorten, zoals Granny Smith of Elstar, hoger is en ook de concurrerende premium appel Pink Lady een hogere bekendheid geniet.

Doelgroep

Alle appeleters. Maar vooral de grote appeleters: moeders met jonge kinderen en empty nesters.

Merkomschrijving

KANZI® is een premium clubappel. Dat betekent dat het een beschermd ras is, de Nicoter, waarop EFC en haar partners het alleenrecht hebben om deze te telen en vermarkten. De premiumprijs komt iedereen in de keten ten goede, telers halen zo een hogere opbrengst ten opzichte van andere generieke appelsoorten.

KANZI® is een appel vol energie. Een KANZI® appel geeft bijna net zoveel energie als een banaan en is nog makkelijker verteerbaar ook. Vanuit dat functionele inzicht positioneert KANZI® zich als de appel die jou elke dag de fysieke en mentale energie geeft die je nodig hebt om te doen wat jij die dag wilt doen.

Concept

Een appel tussendoor voor wat extra energie is een mooi startpunt als je KANZI® wilt verbinden aan de categorie entry points van appels om zo je mental availability te vergroten. Van tussendoor momenten energiemomenten maken, dat is de insteek.

Met dit vertrekpunt hebben we vervolgens gekeken hoe mensen met hun energie omgaan gedurende de dag. Wat blijkt is dat we heel veel verschillende dingen doen op een dag en ons ook nog eens – echt heel veel - laten afleiden door onze telefoons. Bij elke activiteit moeten we ons elke keer opnieuw mentaal opladen. De campagne is opgebouwd rondom herkenbare momenten waarop je wel wat extra natuurlijke energie kan gebruiken. Een heerlijk geniet moment om weer even op te laden. Een KANZI® appel helpt daarbij.

Kan jij alles uit je dag halen? Yes You KANZI®.

Media- en middelenstrategie

Deze Europese campagne is vanuit Nederland uitgerold in 13 landen.

In Nederland zelf zijn de volgende media en middelen ingezet om van social media tot op de winkelvloer te bouwen aan mental availability: social video, Google Display, radio, merkactivaties in outdoor en op de winkelvloer, print en PoS.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken