XS4ALL: MEER INTERNET

XS4ALL: MEER INTERNET

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
XS4ALL
Bureau
N=5, Ogilvy
Jaar
2008
Paginanummer
420

Nominatie 2008

Doelstelling

XS4ALL positioneren als hét premium merk in internet.

Doelgroep

Bovenkant van de consumentenmarkt (HBO +) en de markt van professionals in MKB.

Concept

In een markt waar internet steeds meer tot een commodity verwordt, waar de ene aanbieding over de andere struikelt, doet XS4ALL geen concessies en blijft het staan voor kwalitatief, betrouwbaar en veilig internet en doet het er alles aan om haar geroemde service op zeer hoog niveau te houden. We hebben gekozen voor een in de markt zeer onderscheidende premium lifestyle campagne, waarin de X van XS4ALL symbool staat voor extra, voor meer. De X van meer plezier, bewegingsvrijheid en beleving als het gaat om expressieve waarden van internet, maar ook de X van meer privacy, meer aandacht en meer hulp bijvoorbeeld, als het gaat om de instrumentele waarden van XS4ALL. Ofwel de X van XS4ALL staat voor meer internet. Deze X als symbool voor meer internet is de verbindende schakel in alle uitingen van het merk in alle middelen.

Media- en middelenstrategie

In de TV-commercial, outdoor en dagbladen communiceren we op premium en opvallende wijze dat XS4ALL meer internet biedt. TV en outdoor voor bereik en om de kwaliteit van het merk te onderstrepen, dagbladen vanwege nieuwswaarde en om autoriteit te claimen. In tag-on en print maken we met harde bewijsvoering concreet wat meer hulp en meer zekerheid betekent bij XS4ALL. Radio, IM’s, banners en DM worden actiematig ingezet en communiceren het aantrekkelijke actieaanbod. Daarnaast is het herkenbare campagnebeeld doorvertaald naar interne en informatieve middelen. De X verbindt al deze uitingen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken