XS4ALL: MEER INTERNET

XS4ALL / N=5, Ogilvy

Nominatie 2008

Bekijk deze campagne op pagina 420 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
XS4ALL
Titel
XS4ALL Merkcampagne (ADSL, ADSL Fast en BDSL)
Bureau
N=5, Ogilvy
Account
N=5: Rob-Jan Hendriks, Martijn Steinebach. Ogilvy: Renée Kuiper, Nigel Hassall
Copy
N=5: Romke Oortwijn, Ivo Bronsvoort. Ogilvy: Hans Beintema
Art
N=5: Peter Hebbing, Patrick Wijnhoven. Ogilvy: Peter van Kuijk
Strateeg
N=5: Marc Oosterhout, Trudelies van der Poel. Ogilvy: Joost van Rooy
Opdrachtgever
MARION KOOPMAN, WILLEMIJN LENZ, ROZEMARIJN NIESTE
Film/Productiemaatschappij
TV: Comrad. Regisseur: Michael Sewandono. Radio: Wim Vonk
Editor
Of?ine edit: Amber@Comrad. Online: Dave@AVP
Muziek
Massive Music
RTV-producer
TV: Christ Bloemheuvel (N=5). Radio: Kin van der Graft (Ogilvy)
Fotografie
Print/Outdoor: Peter Hebbing. Print actie : Bjorn van der Zwaard
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van XS4ALL
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5, Ogilvy
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

XS4ALL positioneren als hét premium merk in internet.

Doelgroep

Bovenkant van de consumentenmarkt (HBO +) en de markt van professionals in MKB.

Strategie/Concept

In een markt waar internet steeds meer tot een commodity verwordt, waar de ene aanbieding over de andere struikelt, doet XS4ALL geen concessies en blijft het staan voor kwalitatief, betrouwbaar en veilig internet en doet het er alles aan om haar geroemde service op zeer hoog niveau te houden. We hebben gekozen voor een in de markt zeer onderscheidende premium lifestyle campagne, waarin de X van XS4ALL symbool staat voor extra, voor meer. De X van meer plezier, bewegingsvrijheid en beleving als het gaat om expressieve waarden van internet, maar ook de X van meer privacy, meer aandacht en meer hulp bijvoorbeeld, als het gaat om de instrumentele waarden van XS4ALL. Ofwel de X van XS4ALL staat voor meer internet. Deze X als symbool voor meer internet is de verbindende schakel in alle uitingen van het merk in alle middelen.

Media- en middelenstrategie

In de TV-commercial, outdoor en dagbladen communiceren we op premium en opvallende wijze dat XS4ALL meer internet biedt. TV en outdoor voor bereik en om de kwaliteit van het merk te onderstrepen, dagbladen vanwege nieuwswaarde en om autoriteit te claimen. In tag-on en print maken we met harde bewijsvoering concreet wat meer hulp en meer zekerheid betekent bij XS4ALL. Radio, IM’s, banners en DM worden actiematig ingezet en communiceren het aantrekkelijke actieaanbod. Daarnaast is het herkenbare campagnebeeld doorvertaald naar interne en informatieve middelen. De X verbindt al deze uitingen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen