X-MAS IN NEW YORK?!

PEPSICO INTERNATIONAL / Comm’pas

Bekijk deze campagne op pagina 236 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
PEPSICO INTERNATIONAL
Titel
Pepsi Max
Bureau
Comm’pas
Account
Claudia van der Veldt
Copy
Stefan Verhaar
Art
Marc Arends
Strateeg
Berry van Nes
Opdrachtgever
ANOUK AANSORGH
Film/Productiemaatschappij
G-Spots. Regisseur: Julius Rooijmans
Editor
Koen van Ovoorde, Addikt
Muziek
Soundware
RTV-producer
Vu Meijer, G-Spots
Fotografie
Julius Rooijmans, Peek reclamefotografen
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van PEPSICO INTERNATIONAL
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Comm’pas
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Activeren van het merk Pepsi Max en het versterken van de brand-attitude. De campagne dient een doorvertaling te zijn van de internationale tvc waarin iemand door een stad wordt gereden door een aap in een taxi.

Doelgroep

Primair: jongeren 18-30 jaar.

Strategie/Concept

Kerst kan een saaie periode zijn voor de doelgroep. Pepsi Max daagt de doelgroep daarom uit om ook tijdens de kerst naar ‘Live life to the Max’ te streven. Door het spelen van een online taxi game en een beschrijving van je ultieme ‘live life to the max’ ervaring, maken deelnemers kans op een onvergetelijke kerstexperience in New York samen met een vriend(in).

Media- en middelenstrategie

Een multimediale campagne. Offline: radio, tv, taxi, verpakkingen, instore. Online: website, game, bannering.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen