Worstmarketing

Adforesult / Industry Communication

Bekijk deze campagne op pagina 22 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Adforesult
Titel
Vakblad
Bureau
Industry Communication
Account
Roy Metheuver, Joke Albers
Copy
Wouter Kraaijvanger
Art
Julijus Rebic
Strateeg
Jaap van Oirschot
Opdrachtgever
Adforesult
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Adforesult
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Industry Communication
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Verkrijgen van nieuwe abonnementaanvragen, met behulp van een prikkelende wervingscampagne

Doelgroep

Direct marketeers, salespromotors welke op de hoogte willen blijven van de vele veranderingen binnen hun vakgebied.

Strategie/Concept

Er zijn eindeloos veel manieren zijn om je doelgroep te bereiken. De vraag is echter of het werkt. Door gebruik te maken van een nieuwe, fictieve manier van communiceren willen we de autoriteit van Adforesult als vakblad bevestigen. Kortom: Worstmarketing©. Omdat iedereen worst lust

Media- en middelenstrategie

Gerichte benadering van relevante professionals middels een DM, welke gekoppeld is aan een website, waar men zelf kan zien op welke manieren Worstmarketing kan worden ingezet. De site wordt verder ondersteund door bannering op relevante websites.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen