Worry Free met Naïf

Worry Free met Naïf

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
NAIF GOOD CARE
Bureau
Fitzroy
Jaar
2021
Paginanummer
255

Winnaar 2021

Doelstelling

Het vergroten van de spontane naamsbekendheid van Naïf van 17% naar 25%.

Doelgroep

Ouders met kinderen van 0-5 jaar. En aanstaande ouders.

Merkomschrijving

De filosofie achter ons B-Corp bedrijf Naïf is simpel: ‘We help families to take good care without worry’. We maken goede huidverzorgingsproducten die de puurheid van de mens en planeet respecteren en beschermen.

Concept

Alle babyverzorging merken doen al jarenlang hetzelfde: foto’s van blije moeders en baby’s laten zien. Als challenger wilden we daarom het goede gevoel van Naïf vergroten. Je hoeft je nooit schuldig te voelen en doet het beste voor jezelf, je familie en natuurlijk het milieu. Met onze ‘Worry Free’ gedachte ontwikkelden we een onderscheidend en zichtbaar concept. Zowel in copy als illustratieve stijl.

Media- en middelenstrategie

Met een niet al te groot budget hebben we binnen korte tijd het merk Naïf zichtbaar gemaakt door overal in Nederland, het hele jaar door flexibel abri’s in te zetten. Aangevuld met radio. En om een hoge contactfrequentie op te bouwen selecteerden we specifieke platformen waar de jonge en aanstaande moeder/vader zich bevindt: online, print, babyboxen etc.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken