Worden wie je was

FONDS SLACHTOFFERHULP / Publicis

Nominatie 2013

Bekijk deze campagne op pagina 352 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
FONDS SLACHTOFFERHULP
Titel
Fondsenwerving
Bureau
Publicis
Account
Jack de Graaff, Gwen Hanrath, Romee Houben
Copy
Ard Brunnekreef, Marcel Hartog
Art
Steef Nijhof
Strateeg
Gertjan Hafkamp
Opdrachtgever
Ineke Sybesma, Maike van Warmerdam, Sandra Scherpenisse
Film/Productiemaatschappij
Simone van Dusseldorp, Director, Daniel Bouquet, DOP, Brian Krijgsman, Ambassadors
Editor
Marc Bechtold, Kapsalon
Muziek
Marco Vermaas
RTV-producer
Lotte de Rooij, Ellen Hofman
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van FONDS SLACHTOFFERHULP
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Publicis
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Awareness voor het belang van het werk van Fonds Slachtofferhulp.

Doelgroep

Slachtoffers van een misdrijf of ongeval, influentials in politiek, justitie en zorg, algemeen publiek.

Strategie/Concept

De campagne Worden wie je was gaat over de veerkracht van mensen. Slachtoffers van sexueel misbruik, geweld, of een ongeval die proberen zichzelf terug te vinden. Terugkijkend blijkt de verwerking van zo'n traumatische gebeurtenis vaak een proces van jaren. Fonds Slachtofferhulp steunt daarbij.

Media- en middelenstrategie

De campagnewebsite bevat (naast informatie en een donatiemogelijkheid) een directe link naar specifieke hulpmogelijkheden voor slachtoffers van b.v. een verkrachting, overval, mishandeling of aanrijding. In lijn met die aanpak zijn er uitingen over verschillende soorten trauma's: op radio en tv, online en via advertenties.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen