Worden wie je was

Worden wie je was

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
FONDS SLACHTOFFERHULP
Bureau
Publicis
Jaar
2013
Paginanummer
352

Nominatie 2013

Doelstelling

Awareness voor het belang van het werk van Fonds Slachtofferhulp.

Doelgroep

Slachtoffers van een misdrijf of ongeval, influentials in politiek, justitie en zorg, algemeen publiek.

Concept

De campagne Worden wie je was gaat over de veerkracht van mensen. Slachtoffers van sexueel misbruik, geweld, of een ongeval die proberen zichzelf terug te vinden. Terugkijkend blijkt de verwerking van zo'n traumatische gebeurtenis vaak een proces van jaren. Fonds Slachtofferhulp steunt daarbij.

Media- en middelenstrategie

De campagnewebsite bevat (naast informatie en een donatiemogelijkheid) een directe link naar specifieke hulpmogelijkheden voor slachtoffers van b.v. een verkrachting, overval, mishandeling of aanrijding. In lijn met die aanpak zijn er uitingen over verschillende soorten trauma's: op radio en tv, online en via advertenties.

Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken