WORD WAKKER2

WORD WAKKER2

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Telegraaf Media Nederland
Bureau
Black Magic Marker
Jaar
2008
Paginanummer
70

Doelstelling

Merkbekendheid. Telegraaf Media Nederland bereikt met meer dan 250 titels elke dag 7.7 miljoen Nederlanders. Adverteerders mogen dus best specifiek zeggen wie of wat ze willen bereiken...

Doelgroep

De mediawereld (adverteerders en mediabureaus).

Concept

Telegraaf Media Nederland werpt een wakkere blik op de doorgaans ietwat wollige mediawereld.

Media- en middelenstrategie

In print en online (B2B) werpt Telegraaf Media Nederland met vervreemdende uitingen een ander licht op standaard doelgroepomschrijvingen. Via Agency.TV (narrowcasting) worden 50 reclame- en mediabureaus bedolven onder stromen vooroordelen en wollige woorden. Telegraaf Media Nederlands online wollige woordenboek biedt uitkomst: daar kun je voortaan terecht voor een heldere uitleg van ‘interstitial’ en ‘eCPM’.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken