Word ook bekend

De Telefoongids / N=5 communicatie-adviesbureau

Bekijk deze campagne op pagina 294 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
De Telefoongids
Titel
Meest complete informatiebron voor praktische info over personen, bedrijven, producten en diensten.
Bureau
N=5 communicatie-adviesbureau
Account
Rob Jan Hendriks, Tamara Schelvis
Copy
Pim Kok
Art
Hakan Coskunsoy, Reza Harek
Strateeg
Marc Oosterhout
Opdrachtgever
Dolf Weiler, Monique Munsterman
Film/Productiemaatschappij
HazazaH
Editor
Teun Rietveld
Muziek
Earforce
RTV-producer
Francoise Tanis
Fotografie
Auke Vleer (dagbladadvertentie), Frank van den Beent (sales brochure), Eiko Waleson (sales brochures en DM folder)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van De Telefoongids
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5 communicatie-adviesbureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

De Telefoongids positioneren als hét medium voor MKB-ers om hun bekendheid te verhogen.

Doelgroep

Primair: Adverteerders met focus op MKB. Secundair: Algemeen publiek

Strategie/Concept

De campagne bewijst dat adverteren in De Telefoongids loont. Vanuit het principe ‘bekend maakt bemind’ maken we adverteerders duidelijk dat niets zo belangrijk is als de bekendheid van je bedrijf verhogen. Dat is de basis voor meer business. Door de omkeer truc met de bekende Nederlanders René & Natasja Froger en Isa Hoes & Antonie Kamerling die ogenschijnlijk onbekende Nederlanders benaderen als zijnde ware sterren, ontstaat een zeer sterke advertising property. Dat niet alleen keer op keer leuk is, maar ook een domein opent met talloze doorvertalingen.

Media- en middelenstrategie

TV als hoofdmedium: het domein van bekende Nederlanders. Daarbij is TV als geen ander medium in staat om efficiënt en effectief zichtbaarheid te creëren. Radio is ingezet om het TV-effect te vergroten en de suggestie van continuïteit te versterken. Megaboards en lokale outdoor is ingezet als ondersteuning van de salesforce.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen