Na de succesvolle introductie van de campagne ‘word ook bekend’ in 2006 - waarin Rene & Natasja Froger en Isa Hoes & Antonie Kamerling ogenschijnlijk onbekende Nederlanders benaderen als zijnde ware sterren dankzij hun advertentie in De Telefoongids - introduceren we in 2007 Jan van Otterlo, van Verhuizingen van hier tot Tokio. De kerngedachte is nog steeds dezelfde: bekend maakt bemind en zorgt voor meer business. Echter, door de focus van de bekende Nederlanders te verschuiven naar de bekende adverteerder, wordt de kracht van adverteren in De Telefoongids sterker benadrukt. In de eerste commercial met Jan van Otterlo zien we Ruud & Estelle Gullit de achtervolging inzetten (Heb jij niet een keer meegedaan aan Lingo?) om Jan te boeken. Helaas blijkt Jan het komende jaar al volgeboekt dankzij zijn advertentie in De Telefoongids. In het vervolg zien we hoe Ivo Niehe - voor het eerst te zien in een commercial - op de voor hem zo bekende wijze Jan van Otterlo toevoegt aan zijn lijst met bezoeken aan de groten der aarde zoals Henry Kissinger en Audrey Hepburn.