De Rabobank gaat ver in het passend realiseren van hypotheken. Die persoonlijke aanpak wordt duidelijk in de TVC met Felie en haar gezin. Na het overlijden van haar moeder wil ze graag het ouderlijk huis overnemen. Deze echte 'case' toont aan dat een persoonlijke situatie ook financieel op maat gebracht werd. Rondom de opnames beviel Felie van haar tweede dochter in de kamer waar ze zelf is geboren. De echte case zorgt voor geloofwaardigheid, een onbetwistbare rol van de Rabobank en laat mensen makkelijker identificeren en ervaren wat 'een aandeel in elkaar' inhoudt. Om de maatschappelijke betrokkenheid te onderstrepen is de 'Tehuisdoos' ontwikkeld i.s.m. Terre des Hommes. Spullen die bij verhuizing overbodig worden, maar wel een tweede thuis verdienen, brengt de Rabobank naar winkels van Terre des Hommes. De opbrengst is voor projecten wereldwijd tegen kinderuitbuiting. Voor de lancering volgde een mini-docu over een tehuis voor slachtoffers van kinderslavernij in Nairobi.