WonderWater

WonderWater

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
CLINICLOWNS
Bureau
Havas Lemz
Jaar
2018
Paginanummer
303

Doelstelling

Geef Nederland inzicht in de methode van CliniClowns.

Doelgroep

Heel Nederland, (potentiële) donateurs en de eigen achterban.

Merkomschrijving

De CliniClowns brengen al 25 jaar vrolijkheid en verwondering in het leven van zieke en gehandicapte kinderen. Dat doen ze door echt contact te maken én verbeelding in te zetten.

Concept

Na de jubileumcampagne rond de kracht van verbeelding, laten we mensen nu ervaren hoe het voor hen zelf kan werken. De CliniClowns hebben verbeelding gebotteld in flesjes WonderWater: gewoon water, maar met een beetje verbeelding wordt het opeens WonderWater. Zo ontstaat een nieuw product dat de methode van CliniClowns verspreidt en fondsen werft.

Media- en middelenstrategie

In PR koppelen we verhalen van bekende mensen aan WonderWater. Renate Gerschtanowitz, Nasrdin Dchar en Angela Schijf vertellen ieder wat verbeelding voor hen heeft betekend. Dat doen ze live tijdens de lancering en in een podcast die bij elk flesje WonderWater te beluisteren is. Iedereen die een flesje koopt steunt de CliniClowns. Met al ruim 1000 verkochte flesjes en een free publicity waarde van meer dan €300.000 is de introductie een succes.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken