WK Webcamzitten

SNS Bank / Qi

Bekijk deze campagne op pagina 162 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
SNS Bank
Titel
Online hypotheekadvies via de webcam
Bureau
Qi
Account
Qi
Copy
Qi
Art
Qi
Strateeg
Qi
Opdrachtgever
Erik Pouwen
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SNS Bank
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Qi
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

De nieuwe hypotheekdienst SNS Live@dvies met een online actie bekendheid geven onder jong volwassenen en SNS Bank meer als online bank op de kaart zetten.

Doelgroep

M/V, 18-35.

Strategie/Concept

Live@dvies maakt het mogelijk om vanuit huis via de webcam hypotheekadvies te vragen, zelfs ‘s avonds. De unieke producteigenschappen van Live@dvies zijn doorvertaald naar een ludieke online wedstrijd: het WK Webcamzitten. De 10 deelnemers waren via de webcam 5 dagen lang 24 uur per dag live te volgen in een spannende afvalrace. Hoofdprijs: een jaar lang gratis wonen!

Media- en middelenstrategie

In korte periode zo veel mogelijk media-aandacht genereren. Samenwerking met Radio 538, MSN en Web-log leverde flink bereik op binnen de doelgroep. Lokale en landelijke media zijn actief benaderd met leuke nieuwsberichten over de wedstrijd. Ook de deelnemers benaderden actief de media, om zoveel mogelijk stemmen te winnen. Resultaat: veel waardevolle free-publicity en 260.000 bezoekers van de wedstrijdsite. Meer op: http://www.awardinzending.nl/wkwebcamzitten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen