#withGalaxy

#withGalaxy

Categorie
Durables
Adverteerder
SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX
Bureau
Cheil Amsterdam
Jaar
2019
Paginanummer
167

Nominatie 2019

Doelstelling

Claim leadership van smartphonecamera's en inspireer de doelgroep om meer uit hun smartphone en zichzelf te halen. De Galaxy-camera's komen vaak als beste uit de test, maar dit is op merkniveau onvoldoende geclaimd.

Doelgroep

Primair: Galaxy-bezitters. Secundair: smartphone-bezitters.

Merkomschrijving

Samsung doorbreekt technologische barrières om het onmogelijke mogelijk te maken: Do What You Can't.

Concept

Niet iedereen kan creatief zijn? Zonder professionele apparatuur kun je geen fantastische beelden schieten? Bij Samsung zien we dat anders. Vanuit Samsung's Do What You Can't-mentaliteit laten we zien dat iedereen content kan maken waarvan je altijd dacht: dat kan ik niet.

Media- en middelenstrategie

Samsung inspireert via digital/social campagne, TVC, cinema en DOOH, met beauty- en revealshots van populaire creators. Vervolgens dagen zij je uit via hun social kanalen. Deze challenges verschijnen samen met tutorials ook op het online platform: withGalaxy.nl. De actieshots kun je thuis namaken, maar ook in retail: in de movie booth. Content rondom partnerships, zoals Red Bull en een Halloween-speelfilm, zijn geschoten met een Galaxy. Net als de campagne zelf.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken