De campagne is ontwikkeld rondom de centrale gedachte: Wintersport in Canada is verrassend dichtbij. Vanuit de centrale website werd de doelgroep uitgenodigd om de wintersportmogelijkheden in Alberta te ontdekken en deel te nemen aan de Facebook activatie. En deze ging verder dan een 'standaard' Like & Win actie. Want tegenwoordig liken we echt alles wat langskomt op Facebook. Maar wat is nog de waarde van zo'n vluchtige digitale like? Tijd om de like weer onvergetelijk te maken en zijn waarde terug te geven. Deelnemers konden binnen de interactieve Facebook app hun like plaatsen op een kaart van de Canadese Rocky Mountains. Na afloop kregen ze een gepersonaliseerd filmpje te zien op basis van hun werkelijke GPS coördinaten. Duizenden likes werden geplaatst en zijn aan het eind van de campagne als echte wollen like-want naar de exacte locaties in Canada gebracht. Waar ze werden uitgedeeld aan de Canadese locals. De 'Real Likes' werden uiteraard voorzien van een kaartje met de Facebook gegevens van de Nederlandse afzender, handig voor een bedankje terug.